NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Ja, som opA säger, kanske mänskliga faktorn som felat här..?
Märkligt dock för dig opA att det inte fungerar på den nya med HP, det fungerar utmärkt i min med HP.
Användarvisningsbild
av opA
grillchips skrev:Ja, som opA säger, kanske mänskliga faktorn som felat här..?
Märkligt dock för dig opA att det inte fungerar på den nya med HP, det fungerar utmärkt i min med HP.
Kanske mänskliga faktorn här med som gjort fel ! :mrgreen:
av Volvias
Jag testade mp3 skiva i annan bil och det funkade men inte på min bil! Borde den också funka på min bil också eller ?
av Kluster
Hade en Renault Clio -01 och kunde köra brända mp3-skivor. När jag sen skaffade min V40 -04 och därefter blev det en V50 -07 - samma skiva funkade inte i Volvon. Testade i andra bilar och där fungerade det. Provade även med andra märken, mer "kända" - ingen skillnad.
Användarvisningsbild
av grillchips
Volvias skrev:Jag testade mp3 skiva i annan bil och det funkade men inte på min bil! Borde den också funka på min bil också eller ?
Återigen: är du helt 100% säker på att det är en skiva i MP3-FORMAT du bränt? och inte en vanlig LJUDCD?
Jag snackar om den skivan som funkar.
av Volvias
Volvias skrev:Jag testade mp3 skiva i annan bil och det funkade men inte på min bil! Borde den funka också på min bil eller ?
Användarvisningsbild
av grillchips
Det är som sagt ingen garanti då det kan vara helt olika sorters läsare.
Jordpunkt V70-12

Alternativt inkoppling är att ansluta till e[…]

Råd vid motortvätt

Har en 2024 Hybrid och jag har motor tvättat […]

Volvo 245 -85 som inte vill tända

Kollat att kamremmen sitter rätt? Häller[…]

Uppgraderade inatt via OTA och fördröjd […]