NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kricke906
Hej!
Mina dörrhandtag på alla inre dörrar har börjat att bli rejält slitna :???: Finns det något att göra åt saken? (Handtaget på bilden är inte så slitet) Fram i bilen så börjar själva granitfärgen att släpa så själva grunden börjar kika fram :|

Bild
av KenZoo
Ja du, byta kanske? eller lacka om samtliga så de blir i samma nyans??.

Jag har också ett fult handtag på förardörren, ser ut som att nån har huggit där med kniv.

Jag vet inte vad det kostar men det borde inte va mycket för en plastbit =)
av CrossFireX
Menar du handtaget eller den man drar i för att öppna dörren? (Blir lite förvirrad när KenZoo skriver "plastbit")

Handtaget finns att köpa hos Volvo, gjorda av aluminium. Vet inte vad de kostar, åk in och fråga :) Borde inte vara så extremt dyra...
av kricke906
CrossFireX skrev:Menar du handtaget eller den man drar i för att öppna dörren? (Blir lite förvirrad när KenZoo skriver "plastbit")

Handtaget finns att köpa hos Volvo, gjorda av aluminium. Vet inte vad de kostar, åk in och fråga :) Borde inte vara så extremt dyra...
jag menar själva hela granitfärgade plastbiten som sitter över handtaget som på bilden
AWD-bekymmer

VI tog lös haldex-styrdonet DEM. En indikatio[…]

nackdelar med Running Boards

nackdelen är att när man öppnar d&o[…]

ljudet av ett dött batteri?

Det låter som den sjunger sin sista vers. bi[…]

Förstärkt kamrem

Är det nån som vet var man kan köp[…]