NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Dejeby skrev:Finns det så man kan koppla på lågnivå kabel på stereon, eller någon annanstans? Är inne på att köpa nya högtalare och ett slutsteg till min s40 -05 med performance paketet. Tacksam för svar :-)
Du får köpa ett slutsteg som har högnivåingång alternativt köpa en låg/högnivåomvandlare.
olindh skrev:
Dejeby skrev:Finns det så man kan koppla på lågnivå kabel på stereon, eller någon annanstans? Är inne på att köpa nya högtalare och ett slutsteg till min s40 -05 med performance paketet. Tacksam för svar :-)
Du får köpa ett slutsteg som har högnivåingång alternativt köpa en låg/högnivåomvandlare.
Okej, tack :)
Håller just på och uppgraderar min stereo.För andra gången de är lögn att det inte går att uppgradera börja med att byta högtalare fram och stäng av de i bak dörrarna så kommer ni att få bätre ljud och montera en liten bass låda fram under handsfaket det behöver inte vara så stor konarea det räcker med 5tum.
Använd ett slutsteg med högnivå ingång så blir det bra.
Håller just på och uppgradera bak och fram dörrar med nya kit det blir Blaupunkt den här gången med.Dom låter bra med liten effekt och håller en jämn och bra kvalite för ett bra pris.
Har även tagit fram alla kablar från stereon och monterat standard iso för att kunna bygga vidare.
Result i min V50 är att den spelar (låter)bättre än volvos bästa och dyraste system.
Har varit på volvo och monterat och modifierat deras demo bilar för att dom låter illa i stereon.

En som vet...
nackdelar med Running Boards

Tycker inte bilen är tillräckligt hö[…]

installera dragkrok

Du får fråga din lokala Volvohandlare.[…]

Bensinpump till B27A 1978?

Just 1978 kom väl den nya tanken som krä[…]

Olika typer av växellådor

Nämen tack för hjälpen :) Då […]