NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Sund
Har en Volvo C30 T5 -07 med High Performance och aux-uttag. Ingen cdväxlare. Vet inget mer om bilstereon än detta, kan man ta reda på om man har en cd-växlarutgång?

Vill använda Dension Gateway, som kräver cd-växlarutgång, så att jag kan intergrera min iPhone 3GS.
Användarvisningsbild
av Fellow
Finns inge CD-växlaringång. Det finns spelare med integrerad CD-växlare och det är en sån spelare du ska ha för att kunna montera Densions Gateway 500. Finns en lösning från dension för att få linje-in till dem enkelspelarna för 4000 kr.
Användarvisningsbild
av Fellow
Sund skrev:Ok så ett billigare alternativ kanske är att köpa helt ny enhet från skroten som har cd-växlare?
Det skulle jag inte säga. 2000 kr för en spelare på skroten eller mer plus 5000 kr för Dension Gateway 500? Kopplar du in line-in för 4000 kr till din nuvarande spelare så förlorar du laddning ur samma kabel, låtinfo och att du kan styra från enheten, så frågan är vad som är värt?
244 - Bälte bak

Det är unf-gänga där. (Fingäng[…]

Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]

"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]

Värme i kupén laddhybrid

Om man endast får varmluft in i kupén[…]