NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av poseidon
McDonald skrev:
poseidon skrev:Men va faan. Ska de sänka skeppet helt eller?
Tvärtom... 2 Dieslar utgår och ersätts med 3 andra nya... mer att välja på liksom

M
Det lär ju inte va på V50, de kommer ju till S60/V60. Tror inte Volvo kostar på gamla V50 nya motorer.
av McDonald
poseidon skrev: Det lär ju inte va på V50, de kommer ju till S60/V60. Tror inte Volvo kostar på gamla V50 nya motorer.
nya och nya.... det handlar om kubik, cylindar, hästkrafter och nya namn än idag..... D2, D3, D4
Du får läsa om det snart i tidningarna

M
av john.h
Var inne på bilia idag och pratade om MY11.
Nytt blir det stora volvomärket i fronten som den andra bilarna har. Sen kommer larm ingå i kinetic, dock höjs priset något på åtminstone v50.
Känns lite surt hade hoppats på en classic lr åtminstone nya c30/c70 fronten.
usf skrev:
greenbay skrev:En ev ny grill är just ingen face-lift, och grillen går ju antagligen byta i efterhand, tror inte man ändrar i frontpartiet i onödan.
/Greenbay
Det var väl lite där jag var inne på också. Men det har skrivits en ev. facelift. En grill är en grill som man kan byta men en facelift är något helt annat.

Det var det som var meningen med denna tråden att ge mig lite synpunkter, så alla synpunkter är hjärtligt välkomna. :-)-)

/usf
av McDonald
john.h skrev: Känns lite surt hade hoppats på en classic lr åtminstone nya c30/c70 fronten.
En ny front med nya skärmar, lysen mm betalar sig helt enkelt på en modell som utgår inom 2 år. Att man gör på c30/c70 är ju mer ekonomiskt då de modellerna skall harva vidare lite längre.

M
av andreaslinder
2011 mod levereras tidigast v 40 och det blir inte någon stor skillnad, har precis best en 10:a nu och hade den diskussionen med säljaren och nu är 2010 mod slut;)
av Crumar
Är det någon som kan bringa klarhet i vilka diesel alternativ som kommer att finnas för beställning till sommaren?
Tycker personligen att det blir rörigare för varje dag som går...men det kanske bara är jag :???:
Användarvisningsbild
av Doffen
andreaslinder skrev:2011 mod levereras tidigast v 40 och det blir inte någon stor skillnad, har precis best en 10:a nu och hade den diskussionen med säljaren och nu är 2010 mod slut;)
Høres merkelig ut. SKal selv bestille ny V50 2.0 D men skal vente til midten av april, da slippes MY11 for bestilling.
Hva som er nytt avventer jeg å høre ifra selgeren.

Kan ikke tenke meg at forskjellen på leveringen av MY11 er så forskjellig på norge og sverige

I veckan har besiktning bokats, blev hos Besikta f[…]

AC problem V70 2016 D3

Teoretiskt sett kanske CEM kan känna av att d[…]

Jag är ledsen, men din argumentation g&arin[…]

Går det stänga av denna permanent? Har […]