NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hejnr2
Jag är riktigt sugen på att sätta in lite R-Delar i min s40 t5, har vanliga bodykittet, skulle vilja ha fronten med "hornen", dessutom så skulle jag vilja ha ratten, växelspaken, etc etc, är de bara volvo som säljer sånt!?!! för priserna e ju tokigt höga!?

Dessutom tänkte jag lämna in fälgarna som är ACE Targa o lacka dem vita, så den ser ut som en riktig rally =) röd bil me vita fälgar borde vara snyggt!? bilder kmr när sommardäcken åker på =)

Några ideer vad jag kan göra mer? säg att jag har 15 tusen o leka med.

Tack
Användarvisningsbild
av chrissofsweden
hejnr2 skrev:Jag är riktigt sugen på att sätta in lite R-Delar i min s40 t5, har vanliga bodykittet, skulle vilja ha fronten med "hornen", dessutom så skulle jag vilja ha ratten, växelspaken, etc etc, är de bara volvo som säljer sånt!?!! för priserna e ju tokigt höga!?

Dessutom tänkte jag lämna in fälgarna som är ACE Targa o lacka dem vita, så den ser ut som en riktig rally =) röd bil me vita fälgar borde vara snyggt!? bilder kmr när sommardäcken åker på =)

Några ideer vad jag kan göra mer? säg att jag har 15 tusen o leka med.

Tack
Jag säger: -Du har 15 tusen o leka med.

Har du kollat bildelsbasen om det finns något krockat? Du kanske får plocka ihop skärmarna bitvis från olika bilar, men det borde ju inte vara några problem då du ändå lär lacka om dem. Vad gäller ratten, lika där, kolla bildelsbasen.se

Inte för att vara skeptiskt, men jag ser inte riktigt sambandet mellan volvos R-utförande och en rallybil (de vita fälgarna). Det är liksom inte en rallybil på långa vägar.. Känns lite fel faktiskt. Men alla har vi våra egna viljor! 8)

Dock är ju lite mer STCC-look jäkligt coolt!

Hur som, surfa in på bildelsbasen, blocket, ebay, tradera.. du vet aldrig vad som dyker upp!

/Christian
av hejnr2
Mycke bra råd =) det med vita fälgar är mest för att bilen kommer bli riktigt stilren =)

Ja , det är enkelt att jobba med vänster[…]

Värme i kupén laddhybrid

Nu var det lite höstkyligt imorse 8 grader. H[…]

Läser av med Icarsoft cr Max och Biltemas kod[…]

När lampan för låg nivå t&au[…]