NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Pippolei skrev:Det ska väl finnas en ettiket med bilens utrustningspaket klistrat i a stolpen, alltså när du öppnar förar- eller passagerar- dörren nära gångjärnet.
Vet ej hur bra det stämmer då jag har en Momentum men det står att läsa Kinetic vid passagerardörrens gångjärn. Jag fick däremot en lista på ca fem A4 utskriven till mig med väldigt (lite väl) detaljerade specifikationer bara genom att uppge min bils regnr. Det var hos Upplands Motor

/modin
modin skrev:
Pippolei skrev:Det ska väl finnas en ettiket med bilens utrustningspaket klistrat i a stolpen, alltså när du öppnar förar- eller passagerar- dörren nära gångjärnet.
Vet ej hur bra det stämmer då jag har en Momentum men det står att läsa Kinetic vid passagerardörrens gångjärn. Jag fick däremot en lista på ca fem A4 utskriven till mig med väldigt (lite väl) detaljerade specifikationer bara genom att uppge min bils regnr. Det var hos Upplands Motor

/modin
På min står det också (passagerarsidan) Kinetic men det är massor av extra utrustning i den.. Det stämmer väl säkert, bara att han som köpte den först la till massa utr.

/Christian

Ja , det är enkelt att jobba med vänster[…]

Värme i kupén laddhybrid

Nu var det lite höstkyligt imorse 8 grader. H[…]

Läser av med Icarsoft cr Max och Biltemas kod[…]

När lampan för låg nivå t&au[…]