NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av niklasstahl
Har Volvos bodykit på min V50. Eftersom det är 2,4 så har jag inga hål för att dra ut avgasrör. Min fråga är finns det olika typer av samma bakkjol dvs en med synliga utblås , en för avtagbart drag osv, eller är det samma bara det att de är märkta för att lätt kunna såga efter det som behövs på just den bilen. Har själv avtagbart drag och kjolen är identisk med en utan drag så när som på min låda för draget.
av dieseldyret
det er helt identiske kjoler til V50. Er merker til å ta hull på baksiden. Mange forskjellige former til både avgasrør og dragkrok.
av niklasstahl
Så då skall det inte vara några problem att såga ur för avgasrör då. Vilket redskap är lämpligast att använda, har hört att Dremel skall vara smidig. Går det att såga när spoilern fortfarande sitter kvar å bilen, eller blir det mycket enklare att plocka av den?
Användarvisningsbild
av V50åkare
Hur ser det ut med dragkrok på en bil med bodykit, tex en sån som sitter på r-design?
Passar både delbart och fastmonterad krok?
Kanske nån som har en bild på en r-design med krok på
av niklasstahl
Är det någon här som själv har gjort hål för avgasrör i bakkjolen och vet hur det blir och hur man bäst går tillväga?

[/quote] Är denna https://www.amazon.se/dp/B0[…]

Främre bussningar bakvagn V60?

Någon som köpt satsen, och har Art.nr?

Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]