- tis 24 mar 2009, 11:07
Först av allt hoppas jag den här tråden kan ligga kvar här eftersom den har lite V50 tema så att säga.
Jag o en polare brukar varje år besöka JB minst en eller två gånger. I år blev den något tidigare eftersom jag behöver grejer till mitt subwoofer projekt till premium sound.
Det JB har på bildelsbasen är bara en pytteliten del av alla de bilar som står o väntar på att bli demonterade. Vissa av bilarna har en väldigt konstig blandning av gamla delar ihopa med nya.
Nedan lite bilder från våran resa :mrgreen:
Jag sitter o käkar frukost vid ån Lagan.

Efter ett par timmar var vi äntligen framme men det känndes ganska overkligt att se snö när vi hemma i skåne inte har haft detta på 2månader....

Först tog vi en runda med en säljare på JBs lager efter min egenhändigt skrivna inköpslista.

Sen var det dags för självplockning bland fyndigheterna ute på gården.

Efter fyra timmar blev man totalt 1200kr lättare i plånboken vilket är billigt för allt det jag hittade..
2st premium sound högtalare 2008- 130W

En AUD modul och ett avstörningskablage till matningen för mitt projekt.

Kontaktstycken till AUD!

och en jäkla massa andra kontaktstycken samt en domkraft...

Nästa resa blir längre fram i Vår om ev 3-8veckor.... :D
Jag o en polare brukar varje år besöka JB minst en eller två gånger. I år blev den något tidigare eftersom jag behöver grejer till mitt subwoofer projekt till premium sound.
Det JB har på bildelsbasen är bara en pytteliten del av alla de bilar som står o väntar på att bli demonterade. Vissa av bilarna har en väldigt konstig blandning av gamla delar ihopa med nya.
Nedan lite bilder från våran resa :mrgreen:
Jag sitter o käkar frukost vid ån Lagan.
Efter ett par timmar var vi äntligen framme men det känndes ganska overkligt att se snö när vi hemma i skåne inte har haft detta på 2månader....
Först tog vi en runda med en säljare på JBs lager efter min egenhändigt skrivna inköpslista.
Sen var det dags för självplockning bland fyndigheterna ute på gården.
Efter fyra timmar blev man totalt 1200kr lättare i plånboken vilket är billigt för allt det jag hittade..
2st premium sound högtalare 2008- 130W
En AUD modul och ett avstörningskablage till matningen för mitt projekt.
Kontaktstycken till AUD!
och en jäkla massa andra kontaktstycken samt en domkraft...
Nästa resa blir längre fram i Vår om ev 3-8veckor.... :D