NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av greenbay
Får det plats ngn GPS till vänster om ratten i en V50? ( eller C30 eller S40N)?
4,3" eller 3,5"?
Jag har tidigare ställt samma fråga i GPS-Navigatorforumet, men ingen verkar vilja svara. Provar här istället.
Hälsningar
Greenbay
Användarvisningsbild
av CarMan
greenbay skrev:Får det plats ngn GPS till vänster om ratten i en V50? ( eller C30 eller S40N)?
4,3" eller 3,5"?
Jag har tidigare ställt samma fråga i GPS-Navigatorforumet, men ingen verkar vilja svara. Provar här istället.
Hälsningar
Greenbay
Om du själv har en V50 så är det lätt.
vik en kub av en bit kartång o prova.

har du inte en V50 så kan du gå till en bilhandlare
av jensam
Jag har min Garmin nüvi 360 där utan problem och då räckte också elkabeln precis (dolt under lister) hela vägen till 12V-uttaget bakom växelspaken.
av greenbay
Och storleken på dessa Garminmodeller är?

Ett tack till all hjälp!

Greenbay
av greenbay
Tack!
Jo, det är klart man kan leta reda på all möjlig info SJÄLV.
Men tanken med detta forum är väl ändå att man delar med sig, tex genom att skriva t ex 3,5" tillsammans med informationen om att det går bra att montera en 360 vid A-stolpen.
Klart jag kan tillverka en kartongbit med mått enligt någon tabell, men jag får ju ingen information om modeller som ni andra deltagare på detta forum redan provar/ äger.
MIN tanke med inlägget var att få snabb, exakt information om vilka navigatorer ni andra redan provat, jag vill inte uppfinna något hjul, utan ta del av andras erfarenheter.
NU, efter drygt en vecka har jag, efter att ha postat 2 trådar om detta fått 2 st svar med bra relevans.
mvh
Greenbay
DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &au[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]