NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av yel_low
Har nu monterat drag och 13poligt kablage på bilen. och undrar nu hur mkt effekt man kan ta ut på funktionerna Backljus och dimbakljus. har en Xenonlykta på släpet med 35w, men den tar ju mer just när den tänder och nån sekund efteråt. tänkte byta ut i släpet till en 13-polig och koppla in den på backljuset med en egen separat kabel, men först skulle jag vilja veta hur mkt belastning funktionen klarar av. har försökt läsa i monteringsanvisningar o.s.v. men ej hittat svaret på min fråga!
Snälla HJÄLP!!!

:-)-)
Användarvisningsbild
av CarMan
Pachipachihand skrev:Va ska man ha 13 poligt drag till? Fick det monterat på min passat -08 men det passar ju fan inte varken med min båt trailer eller med hyr kärror från Statoil. Vad är vittsen?
vitsen är ju om du är behov av de extra funktionerna, vilket alla mordenra husvagnar har
Användarvisningsbild
av yel_low
CarMan skrev:
Pachipachihand skrev:Va ska man ha 13 poligt drag till? Fick det monterat på min passat -08 men det passar ju fan inte varken med min båt trailer eller med hyr kärror från Statoil. Vad är vittsen?
vitsen är ju om du är behov av de extra funktionerna, vilket alla mordenra husvagnar har
Det kommer bli mer och mer 13-poligt då det är standard utanför Sverige, bättre kontakt är det oxå, går ju med adapter till vanliga 7poligt, men som ovanstående skrev så får man alla funktioner, Dimbakljus,Backljus,Laddning.
:-)-)

Det sitter inget filter, bara en sil inuti tanken.[…]

Däck dimensioner

Genomslagsgummi, nja men ena plattan eller va man […]

AC fungerar bara på en sida

Man ska få felkoder på spjällmoto[…]

Kylare V70 D4 automat

Hej, Upptäckte att kylaren läcker p&ari[…]