NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kaikki
Hej!

Jag har nyligen beställt en volvo c30 2,0d :-)-) . Jag har fått min kod så att jag kan se hur långt bilen har kommit i processen. Jag har gjort lite extra tillval till den och detta kan man se på "din utrustningslista". Allt finns med förutom takluckan jag valde till. Ska den finnas med på samma lista som de övriga tillvalen?
Nån som vart i samma sits? Eller det kanske ska vara så...?

Mvh Kaj
av ljungström
Det står inte något i stil med "karosseri: taklucka" någonstans?
Användarvisningsbild
av robbygg
Samma sak med XC60'n för dom som beställt panoramatak, det står heller inte utskrivet. Har nånting att göra med att det är en karossdetalj.
Men enklast är att fråga säljaren bara.
Användarvisningsbild
av Kaikki
Nej, det står inte karosseri: taklucka nånstans. Har försökt att nå försäljaren men han har alltid lyckats vara i möte eller dylikt. Detta måste undersökas iaf.
Användarvisningsbild
av Kaikki
Men är det nån som har beställt en ny bil med taklucka här på forumet som det verkligen har stått karosseri: taklucka t.ex?
Användarvisningsbild
av Kaikki
Fick tag på försäljarn idag och han blev lite fundersam han med. Han skulle kolla upp det och ringde nyligen och konstatera att det skulle vara så.

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]