NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Orfeous
Fick svar av verkstaden.. de fick ta in bilen och göra en liten kontroll vad som kunde tänkas vara fel.
De sa att eventuellt så är det pga krocken som nånting vid spolarvätskebehållaren pajat. Nån slang, pump, backventil.. osv..
men jag frågade om de skulle gå på försäkringen o han sa ja.. så han har lovat även vad de är för typ av fel.

äntligen har jag fått en tid för reparation av karossen och utbyte av strålkastare! den 26e det har alltså tagit från 17/1 -08 tills den 26/2 -08 att från och med att skadan upstått tills att verkstaden gör något åt det. :) börjar bli lagomt less att åka runt med en hel strålkastare med lite tejp o annat fult :) man skämmes.
Användarvisningsbild
av vickan
Orfeous skrev:Fick svar av verkstaden.. de fick ta in bilen och göra en liten kontroll vad som kunde tänkas vara fel.
De sa att eventuellt så är det pga krocken som nånting vid spolarvätskebehållaren pajat. Nån slang, pump, backventil.. osv..
men jag frågade om de skulle gå på försäkringen o han sa ja.. så han har lovat även vad de är för typ av fel.

äntligen har jag fått en tid för reparation av karossen och utbyte av strålkastare! den 26e det har alltså tagit från 17/1 -08 tills den 26/2 -08 att från och med att skadan upstått tills att verkstaden gör något åt det. :) börjar bli lagomt less att åka runt med en hel strålkastare med lite tejp o annat fult :) man skämmes.

jadu, det tar tyvärr tid. Du ska nog ändå vara glad för att det gick så pass snabbt=) här i sthlm vet jag att många får vänta en 2-3 veckor bara för att få en skadebesiktning..

Enligt Volvo. JPEG_20250513_132812_469117432877749[…]

GAS Kondensator 1F

Jag besvarar absolut INTE Pm över sidan. He[…]

Denver Cau 415 Flexibel

Denver Cau 415 Flexibel bilstereo med MP3/WMA-up[…]

Mitt nya batteri blev helt urladdat på mindr[…]