NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Orfeous
Besiktningsintervallen hur är den? När ska jag besiktiga min bil nästa gång?
Jag har regnr XHB 132 och bilen har årsmodell 06 som sagt.
Användarvisningsbild
av Orfeous
Jag har även funderat på att skaffa en växelspaksknopp i läder och även också kanske dammasken i läder. Jag tycker att plasten på knoppen inte är så speciellt skön och skulle vara fint och skönt med lite läder. Vart köper man sånt billigast? har sett att de finns lite överallt.
av jensam
Orfeous skrev:Besiktningsintervallen hur är den? När ska jag besiktiga min bil nästa gång?
Jag har regnr XHB 132 och bilen har årsmodell 06 som sagt.
Med ditt regnummer och behörighetskod kan du kolla på vv.se och se när bilen ska besiktigas. En ny personbil ska besiktas 3 år efter det att den togs i trafik första gången. Det jag kan se med regnumret är att den togs i trafik första gången 2006-01-16, vilket skulle betyda att den ska besiktas nånstans i januari 2009.
Orfeous skrev:Jag har även funderat på att skaffa en växelspaksknopp i läder och även också kanske dammasken i läder. Jag tycker att plasten på knoppen inte är så speciellt skön och skulle vara fint och skönt med lite läder. Vart köper man sånt billigast? har sett att de finns lite överallt.
Jag har också funderat på växelspaksknopp i läder men de kostar 780 kr på Bilia och det är det inte värt i min mening. Kanske finns det nån på skroten (bildelsbasen.se)?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Byta motorolja V60

Det blir verkstad med en anpassad service. Ser ut[…]

Bensinpriser v2

Nu när den amerikanska kedjan Costco öp[…]

Jag hade samma fel med värmen och det var egr[…]

Hej! Undrar vart man kan få tag i denna gumm[…]