NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bjalex
#1338412
Hej det kommer ingen luft på framrutan. Det blåser bra ur alla andra utblås men ingenting på framrutan. Ställer jag på defrost så går fläkten bra men ingen luft kommer ut. Kan det va någon regulator som inte öppnar spjältet till framrutan. Och hur kommer man åt att kolla regulatorn?
Mvh:Björn

Ska inte va någon skillnad på däm[…]

Visa din semesterbil(d)

Då har det rattats till Ritsem 15 mil nordv&[…]

Bromsbyte på XC60 MY22 Mildhybrid

Är det något särskilt tänka[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]