NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanV50
tejpa över den är ju bra ide!!!

bilen inporterad från Tysklan d v s inga garanti,men bilen e ny.

Lampan tändes när jag kopplade ur sipsbagen i stolen ,undersökte bilen lite,men men där fick 2 lampor och ett par rad varnings texter..oj oj :shock:

lampan är iriterande men undrar om kuddarna funkar när man råkar även om srs lampan lyser?

Thanks
av KentNyberg
Hmm, Är du säker på att du inte har garanti? Jag köpte en -06a i år importerad från Italien och har någon slags garanti hos Volvo året ut. Jag minns inte vilken typ av garanti dock,
av ljungström
Nybilsgaranti har du nog i alla fall ska du se. Men om lampan lyser för att du själv har varit o rivit i SRS-systemet så får du nog ändå bekosta reparationen själv.
av mojja
KentNyberg skrev:Hmm, Är du säker på att du inte har garanti? Jag köpte en -06a i år importerad från Italien och har någon slags garanti hos Volvo året ut. Jag minns inte vilken typ av garanti dock,

Europa garanti alla bilar som säljs inom europa behåller sin garanti även om dom imorteras till andra länder inom eu.

Fri handel över gränserna inom europa..

//mojja

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Svart skinn. Vit läder blev blått av je[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]