- mån 16 apr 2007, 12:03
ang rattarna så har jag letat som f*n i VIDA å -08ans rattar har inte kommit in i programmet än så kan tyvärr inte få fram art.nr. därigenom .. som om Bängtsson kan få fram nr så vore även jag mycket tacksam
Christian_m skrev:S40n grillen passar rakt på V50in ... det står att den inte passar i VIDA men det gör den ... bara att köpa ... samma till alla orsmod.Kyoshiro skrev:Jag var in och frågade på min lokala verkstad om det gick att byta/köpa en ny ratt, i det här fallet volymratten då den har börjat tappa gummilagret som ligger på, och det ser helt enkelt ut som skit.Det är inte alltid man får rätt svar i butiken tyvärr. Själv fick jag veta att S40'ns grill inte passar på V50'n när jag var inne och frågade om priset på en S40-grill.
Sagt o gjort, knallade in, frågade och fick till svar att det var inte möjligt. Då var jag tvungen att byta hela konsolen och det blev för dyrt sa dom. Purket minst sagt.
Ni som har bytt/ska byta får gärna återkomma med artikelnummer m.m. när ni hittat det.
ang rattarna så har jag letat som f*n i VIDA å -08ans rattar har inte kommit in i programmet än så kan tyvärr inte få fram art.nr. därigenom .. som om Bängtsson kan få fram nr så vore även jag mycket tacksam

245 GL 1990