NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Christian_m
Någon som har erfarenhet av försäljning av en V50? Funderar på att sälja min efter sommaren men har ingen koll på om V50'n är lättsåld så tillvida att man kan räkna med att bli av med den på 1-2 månader med ett pris som inte sticker ut varken i positiv eller negativ bemärkelse.

Har en 2.4 140 business av 2005-års modell, titaniumgrå som troligen gått runt 4.800 mil efter sommaren.

Vad tror ni, blir det några problem att bli av med den?
Användarvisningsbild
av poseidon
Känns ju inte som någon uddabil direkt. Ganska många bilar att konkurera med alltså. Det finns ju ett otal hyrbilar/tjänstebilar med den motorn/utrustningen.
av Christian_m
poseidon skrev:Känns ju inte som någon uddabil direkt. Ganska många bilar att konkurera med alltså. Det finns ju ett otal hyrbilar/tjänstebilar med den motorn/utrustningen.
Precis, och eftersom jag inte har koll på hur efterfrågan ser ut så vet jag inte riktigt om det lönar sig att annonsera ut den eller om det är lika bra att byta in den när man köper ny.

Istället för polering och lackskydd vart[…]

Om du kör med den avstängd snurrar remhj[…]

För att förtydliga vad jag sa om bytesi[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Idag fick bilen nya däck, nu kommer det k&aum[…]