NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av claesr
skulle byta till led belysning idag, hade glödlampor innan som fungerade som dom skulle.

köpte ett par från hova som dom tipsade om med canbus 39mm spollampa,

satte i dom inga problem och testade båda håller på dom men dom vägrade lysa,

satte i de gamla och då vägrade dom också att lys, någon som vet vad detta kan vara för problem ?
Användarvisningsbild
av Micce1980
Är kontakterna i lamphållarna hela och rena? Har läst att någon har fått bända ut de lite för att få kontakt. Kolla säkringen med
av claesr
Micce1980 skrev:Är kontakterna i lamphållarna hela och rena? Har läst att någon har fått bända ut de lite för att få kontakt. Kolla säkringen med
det var ingen rost men lite beläggning var det, men tänkte att det borde fungera iaf, ska väll inte finnas någon säkring till det eller? har inte hittat någon när jag kollat.

tror inte beläggningen skulle göra något, lamphållarna såg helt ok ut och lite tröga att få i så antar att jag inte behöver bända ut dom men de kanske jag måste iaf?
av claesr
Doffen skrev:LED lamper må ha + og - på rett plass for å lyse
Forsøk å snu lampen
har testat det, fungerade inte, dock testade jag bara på den ena, kanske måste vända på båda för att det ska fungera?
av claesr
det var en beläggning på ytan som gjorde att vi inte kunde mäta om den fungerade eller ej också, slipade till och det fungerade, men vad är det för storlek å sånt på skruven till? tappade den ena som nu är borta
Användarvisningsbild
av Sierra94
Inte för att låta sarkastisk, men ta ur en av de andra skruvarna o kolla på den :D

Om del inte startar med en förgasare full med[…]

Vad tror ni och fylla upp tanken med enbart hvo100[…]

Vevhusventilation B5204T9

Hej, Någon som vet hur vevhusventilationen […]

XC60, 2011, manuell. Utifrån felsymptom och […]