Här kan du lägga in bil eller motorrelaterade länkar.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Trevligt! Ser att du specat med T6 också, kul !!
Användarvisningsbild
av Appel
Guligan skrev:Trevligt! Ser att du specat med T6 också, kul !!
Jo, det kommer att bli kul, även om det inte lär bli någon "samlarbil"... Men man blir populär vid macken!

Förväntar mig att dom har en röd matta i beredskap när jag kommer!
Användarvisningsbild
av stoffe9
Har nu loggat in mig jag också, börjar bli stressad, bilen har stått som definitivt planerad i över två veckor!!
Ingen som har info när första kund bilen levereras? Min har leverans v50....
Användarvisningsbild
av robbygg
Min ändrades till defenitivt planerad idag, har också prel.lev V.50. På handlarens dator står det att han ska få bilen till den 4 december, men det ska man nog ta med en nypa salt :)
Användarvisningsbild
av matte1200
Min XC60 har efter dygt 1,5 vecka i defenitivt placerad flyttats till att den just nu tillverkas. En stor dag!!! Den var planerad till V51 och står fortfarande att det är preliminär leveransvecka då. Men jag antar att den kommer tidigare. Jag har även valt att vänta på elbakluckan så den verkar dom fått ordning på oxå!
av Cikada
Min har idag ändrats till "under tillverkning"! Prel. lev.datum f.f. v 50. Undrar om det blir tidigare....
Användarvisningsbild
av stoffe9
Japp, nu har min flyttats till under produktion. leverans tid framflyttad från v50 till v49!!!
Användarvisningsbild
av Appel
Ingen ändring på min, fortfarande vecka 4, suck...

Men jag fick låna den lokala handlarens demo-xc60 hela helgen! Det gav mersmak, och ännu längre väntan...
Virvelspjäll

Du behöver nollställa/göra adaption[…]

Var köpa stödbatteri?

Jag är hyfsat säker på att du kl[…]

Ökad komfort med 17”

Tänk på att 245/55 skiljer ca 7% fr&ari[…]

Skumt fel b230ft

Körde den till en verkstad som brukar jobba m[…]