Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av 94093a
Är det någon som vet om det finns någon återförsäljare av dinitrols rostskyds prudukter i nora stockholm.
har sökt min inte hittat någon alls som säljer det bara en på internet men det blir ganska dyr frakt för en burk.
av 94093a
mbc skrev:Harald nyborg säljer deras produkter, sen om ni har nån sån butik i norra stockholm har jag ingen aning om.
Jag har sätt det men vi har ingen i närheten .
av Pxu
Rådlös skrev:Men vad är det för fel på Tectyl?
Kryper inte lika bra som Dinitrol! Torkar för fort! Tänker på medlet för hålrum.

Ang. underredsmassa är Hagmans bäst! Den på burk man penslar.

Nån annan som kladdar med sånt här som håller med?
av 94093a
Pxu skrev:
Rådlös skrev:Men vad är det för fel på Tectyl?
Kryper inte lika bra som Dinitrol! Torkar för fort! Tänker på medlet för hålrum.

Ang. underredsmassa är Hagmans bäst! Den på burk man penslar.

Nån annan som kladdar med sånt här som håller med?

Det är hålrums dinitrolen jag söker men lyckas inte hitta den :(
av rd350
Använder Dinitrol "ML" dagligen i jobbet och har gjort i ca 12 år, kanonbra produkt! Underredsmassa använder jag Dinitrol "car" också bra men ML.n är i en klass för sig särskilt på bilar med begynnande rost. Inget svar på frågan men ändå..
av 94093a
White skrev:Håller med rd350.
Har använt båda dom Dinitrolprodukterna så länge jag kan minnas, och är riktigt nöjd med resultatet.
Det är mina favoriter också men det tog slut föra veckan och hittar som sakta Inga som säljer dinitrol :cry:
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]