Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Hej låter lite kul men jag ha en volvo 145 express från -70 som hela golvet är bortrostat på.
om man sitter i baksätet har man fötterna på marken.
Skulle kunna krypa in i bilen underifrån hahaha.
Det enda jag vet som inte är så extremt rostigt som håller ihop bilen är kardantunneln men även tröskellådorna som snart rostat bort helt.
Körde i ett ordentligt lerhål man hörde bara hur det skramlade till i bagaget som är fullt med delar och reservdäck.
Men den gick inte av jag vart typ livrädd men den gick inte av inte hehe
Tror ni den kommer att gå av eller?

Rent maskinellt fungerar den bra startar på en gång
Inredningen är rätt fin också iallafall sätena och det eftertraktade baksätet samt expresstaket.
lägger gärna ut bilder om ni vill se!
av *pettson*
Jag förstår nog inte humorn..
Jag skulle uppskatta för din och min och alla andras skull om du lät bli att köra bilen överhuvudtaget tills dess att den är åtgärdad.
Eller inte alls.
Är den såpass upprutten så påverkar det inte minst bilens köregenskaper, skulle den dessutom brista under färd så vill jag inte ens tänka på konsekvenserna.
Jag har sett mitt framför mej när en framvagnsbalk brast på en äldre bil i 80km/h för ett antal år sedan. Men han mår bra idag efter 6 veckor på sjukhus med bland annat sprucket bäcken.

Hej. Jag delar ut internet från min mobiltel[…]

SKF eller Gates är nog mest en fråga om[…]

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]

Välkommen ut i trafiken

Har beställt på www.trodo.se. Det var […]