Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bosa
Är osäker om denna hamna i rätt forumdel, är bara att flytta om den ligger fel. :)

Är lite sugen på att uppgradera min gamla hög och kikade då i forumdelen för erbjudanden men det är ju ganska gamla de erbjudandena, är de fortfarande aktiva?

T ex BSR's PPC Diagnos verkar ju inte ens finnas att köpa. Inget nytt erbjudande på G från BSR, PPC 2 till en 140 tycker jag låter bra. ;)

Är det fortfarande 20% rabatt hos Rica? Annonsen las in 2008.
Användarvisningsbild
av Brainy
Hej, så länge inte motparten har talat om för oss att erbjudandet inte gäller längre så räknar vi med att det gäller.

Men vi tar självklart gärna emot info från andra om det visar sig att de fått nej. T.ex. BSR har ju vid tidigare utlovat en viss rabatt till oss och när användare kom dit så fick dom en mycket lägre rabatt, sådant ligger tyvärr utanför vår kontroll men vi räknar som sagt med att motparten ger den avtalade rabatten så länge tråden ligger kvar här. Att de ger rabatt till er mot att tråden får ligga här är ju hela dealen.

Flyttar tråden till "förslag" som är den kategori som brukar används för denna typ av frågor även om namnet ger intryck av något annat :oops:

Söndagstvätten IMG_9658.jpeg IM[…]

Kan inte låsa upp dragkroken

Ja fungerar inte låset är det en sä[…]

Hej, Har nyligen blivit ägare till en Volvo […]

Häromdagen när jag cyklade hem frå[…]