- ons 03 maj 2006, 10:32
Jaha då var det slutåkt för mig. I fredags skulle jag ner till släkten i Ronneby och fira valborg. I höjd med Valdermarsvik så var det en liten 70-sträcka som jag missade
Yngsta barnet skrek i himmelsen sky så jag missade den 70-sträckan. Så jag klockades för 125 på 70. Men den snälle trafikpolisen skrev ner det till 120 så jag slapp åtal för vårdslöshet i trafik.
Nu återstår bara att invänta länsstyrelsen i Stockholm att besluta hur länge jag blev av med körkortet.
Underbart ny bil, sommardäcken på och semester och pappaldedighet väntar.... jaja som man bäddar får man ligga. Frågan är hur länge man måste vara utan kortet? Ngn med liknande erfarenheter? Herr blå trodde 2-4 månader men kanske 3-6 oxå...

Nu återstår bara att invänta länsstyrelsen i Stockholm att besluta hur länge jag blev av med körkortet.
Underbart ny bil, sommardäcken på och semester och pappaldedighet väntar.... jaja som man bäddar får man ligga. Frågan är hur länge man måste vara utan kortet? Ngn med liknande erfarenheter? Herr blå trodde 2-4 månader men kanske 3-6 oxå...

-------------------------------------------------
V70 -06 Limited edition Magic blå
V70 -11 2,5FT R-design Svart
V70 -06 Limited edition Magic blå
V70 -11 2,5FT R-design Svart