- fre 24 feb 2006, 01:34
#31536
vissligen långt i från alla!
Men visst är det pinsamt att sitta framför dumburken och se Robbert Aschberg avslöja att samma verkstäder som för 3 år sen var med i programmet fortfarande gör lika kassa jobb!Om jag var kund hos någon av dessa verkstäder skulle jag fort som F*N byta.För Ford måste det vara extra pinsamt(i det här fallet) efter som man rekomenderar nya snobbringar till bilen i stället för nya bromsar???!!!.Personligen tycker jag det är fördjävligt att en godtjänd märkesverkstad vilken som hellst gör så här mot sina kunder.Med tanke på att om du nu köper ny/nästan ny bil vill man ju ha sin stämpel i boken för att garantier mm ska gälla.Sen visar det sig att dom bara gör en tredjedel av jobbet (vissligen var det inte nya bilar i programmet)men gör dom så med en gammal bil där det normallt finns mer fel än på en ny så kan man undra om den där stämpeln är värd pengarna?
Men visst är det pinsamt att sitta framför dumburken och se Robbert Aschberg avslöja att samma verkstäder som för 3 år sen var med i programmet fortfarande gör lika kassa jobb!Om jag var kund hos någon av dessa verkstäder skulle jag fort som F*N byta.För Ford måste det vara extra pinsamt(i det här fallet) efter som man rekomenderar nya snobbringar till bilen i stället för nya bromsar???!!!.Personligen tycker jag det är fördjävligt att en godtjänd märkesverkstad vilken som hellst gör så här mot sina kunder.Med tanke på att om du nu köper ny/nästan ny bil vill man ju ha sin stämpel i boken för att garantier mm ska gälla.Sen visar det sig att dom bara gör en tredjedel av jobbet (vissligen var det inte nya bilar i programmet)men gör dom så med en gammal bil där det normallt finns mer fel än på en ny så kan man undra om den där stämpeln är värd pengarna?
Är det en diesel?
-nä bara lite knack i ventilerna
-nä bara lite knack i ventilerna