Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Asså det här är fan det värsta jag läst. Jag hade fan skrikit mig hes åt dom där jävlarna.

Finner inte ord för hur f*bannat j@v**a arg jag skulle bli.

:evil:

/Ticken
Användarvisningsbild
av Tomas88
"Besiktningsmannen fick ett kast på bilen och gled av vägen."

Precis som Kalle säger. Hur lyckas man med detta om man kör normalt? Förklaringen en stor motor känns ganska löjlig.
Användarvisningsbild
av Ticken
Men det är väl självklart att puckot inte "kört normalt".

Han har satt sig i bilen, ropat "Woohoo, Supra!" Och dragit därifrån i 300.

Pucko! Arg man blir.

/Ticken
Användarvisningsbild
av CarMan
inte ens värt at läsa. vem trodde att dom skule svara en jornalist med nåt istil med.
ja det är klart killen som besikta villle gasa lite, tyver räkna han inte med att bilen skulle släppa på båda hjulen direkt, så han han inte häva sladden, nästa gång så vet han nog bättre o håller i, istället så går den nog på fint ställ...
Användarvisningsbild
av Nexus
fy fan vad surt. Jävla klåpare på bilprovningen. Köra en supra är inga svårigheter om man kör vettigt.Och det finns ingen anledning för bilprovaren dra på med bilen. Han ska utföra en besiktning och inget annat :evil:
Men när jag var besikta 745 an så var det en tjej inne med en impreza och bilprovaren sa till henne -du bilen gick ganska så bra! man hörde väl när han gasade på lite runt hörnet. sen började han predika för henne om att snart så kommer de kolla bilen via OBD mm och då blir det inte kul..... Visst men för det så finns inget som säger han ska leka med en annan persons bil. :twisted:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hoppas den tomten som krossade en killes drömmar blir av med jobbet Olyckshändelse my arse det kan inte vara annat än tung högerfot.
AC problem V70 2016 D3

Har nu testat att känna på reläern[…]

ABS ring/sensorring

Jo felkoden sa (glömde skicka med) Right rear[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har du tändstift med en elektråd kan du[…]

Eller en fördel? Då är det ju led[…]