Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Ingen fara.
Ärligt talat är det lite svårt att säga när det lyser mot en vägg.
Jag kan ju lägga upp en bild där man ser skillnaden mellan halogen och xenon i stället.
Bild

Skulle kanske kunna fixa ett videoklipp också. Vet du eller någon annan, en sida där man smidigt kan ladda upp en film lika enkelt som man kan ladda upp bilder?
Youtube var väldigt enkelt, har tidigare varit skeptiskt men nu gick jag med och det gick snabbt och lätt. Kommer att fota/filma mer, hade bara inte tid idag. Är iaf helnöjd, vilket j*vla ljus alltså
Je det är bra ljus. Det enda jag kan vara lite besviken på är att ljuset begränsas så mycket av reflektorn.
Helljuset på min bil i alla fall går inte att justera upp utan att halvljuset följer med.
Ok, alltå så det når längre? Mitt når rätt långt faktiskt, är förvånad men mycket vill alltid ha mer så lite längre önskar jag med. Ska försöka fota det ikväll på något sätt, återkommer. Kan man inte alls justera upp våra kastare? Finns det andra armaturer att köpa som är uppjusterade? Annars får det väl bli som när man körde trimmad BMW, sandsäckar i bagagen *hehe*
av birger24
Tja!
Ser ut att bli rätt hyffsat ljus, har själv funderat på en sån här konvertering.
Skulle kanske vara lite lättare och se hur ljuset verkligen lyser i ett filmklipp vid mörkerkörning på vägen.
Var det nått svårt att montera xenon-satsen/ballasterna?
Välkommen ut i trafiken

Om jag komer ihåg rätt så är[…]

Felkod B5

Låter ungefär som det jag hade på[…]

Däck dimensioner

Skrapar 185/65-15 i skärmarna??? :-/ Vad f&o[…]

Michelin XZX var en nyhet i början på […]