Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av sylta
Ser att jagrullar har reklam-banner för fordonsvärderingen.
Jag har som många andra har klantat mig och beställt en fordonsvärdering utan att ha fattat att det kosta 399:-
http://www.testfakta.se/Article.aspx?a=46899 Det var först när det kom en betalningspåminnelse idag med en extra avgift på 50 spänn :-(O)
som jag fatta det. Trodde det va samma som http://www.bilpriser.se/ Och tillråga på allt djävla elände så knappa jag in fel
reg nummer :oops: så nu ska jag betala 449:- för en meningslös värdering på någon annans bildjävel (S) :lol: :shock: ??:-/
Användarvisningsbild
av quisten
Tråkigt Sylta.... :(
Detta genomskådade jag direkt... :twisted: varför värdera en bil på internet då dom ABSOLUT inte vet hur min eller
din bil ser ut.... :!: :!: :!: :!:
Ta exempelvis en 855 t5 eller förövrigt min egen 960 -95 dom vet inte vilket skick dom befiner sig i lagt ner
tusentals kronor på trim,styling,lack,utrustning eller om det är en rost burk i förfäligt skick.
Dom lägger in din bil i ett program som behandlar din bil i ålder och mil och inget annat.
Svensson bilar som gått a-b är lätt att bedömma men inte bilar som man lagt ner sin själ och plånbok i.
Eller vad tycker ni andra......... :?: :?: :?: :?:
Lurendrejeri på hög nivå tycker jag......... :twisted: Ta hellre bilen till ett Försäkringsbolag för korrekt
bedömning................. :-)-) Och dessutom stör mig gubben i reklamen rejält...spyr på han... :twisted:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Jag brukar kolla på bilpriser.se som är gratis för att få en fingervisning på vad en bil kan vara värd.
Tycker det har stämt bra hittils så jag skulle aldrig drömma om att betala 400-500kr för en värdering över nätet.
Man blir trött på sånna här skojare. :-(O)
av Lövet
Fordonsvärderingen är ett bluffbolag som tar betalt för en skräptjänst genom att dölja att det kostar. Totalt uselt affärsmannaskap. Eftersom de dessutom inte erbjuder något mer än gratistjänsten http://www.bilpriser.se så sjunker de ytterligare i min bok.
Användarvisningsbild
av quisten
:!: Då frågar jag er alla.. :!: :!: plus administratörer av JAG RULLAR.SE varför tar ni emot denna lurendrejar företag på hem sidan överhuvettaget.Pengar inkomster jag förstår helt lågiskt men jag (talar för mig själv)
Men detta är en bil relaterad sida med folk som älskar sina bilar högt och endå släpper ni in firmor som vill blåsa oss
rakt av......Med en massa bil värderingar (som att ge barn godis före maten) Mycket märkligt...Tar hellre ICA,Konsum eller IKEA Reklam en dessa blåsar firmor :twisted: :twisted:
Ta hellre kontakt med små verkstäder som vill profilera sig...Skiter fullständigt i om dom säljer knullgummi bara dom är seriösa och verkar för våra intressen på ( jagrullar.se )
Eller har jag tooooook fel.................................... :cry:
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag håller med om att det är oseriöst att låta oseriösa företag annonsera.
Då tittar man bara på vad det ger i plånboken o inte vad det göra för de som besöker hemsidan

tar man imot biltema reklam eller vilken annan seriös firma om hest, så lurar man inte de som besöker sidan.

min defination på oseriöst företag är när man medvetet gör saker för att folk ska få en räkning eller liknande utan att vara 10% medveten om att den kostnaden skulle komma !

att man tar betalt för nått som nån annan gör gratis är INTE att var oseriös, så länge man talar om att det kostar si o så & du får endast detta.
Användarvisningsbild
av CarMan
Fluffen skrev:Varför inte låta skruvat.se och andra mer seriösa göra reklam här istället? De flesta har nog större nytta av billiga delar än en oseriös fordonsvärdering. :roll:
det handlar nog främst om vilka som höravsig & vill annonsera, om jag får gissa.
Användarvisningsbild
av Brainy
Problemet med googleadds är ju att google slänger ut den annons som passar tråden bäst samtidigt som den betalar bäst.
Så här handlar det inte om att fordonsvärderingen har hört av sig och vill annonsera på forumet utan dom har hört av sig till google som i sin tur har avtal med jagrullar...
Välkommen ut i trafiken

Om jag komer ihåg rätt så är[…]

Felkod B5

Låter ungefär som det jag hade på[…]

Däck dimensioner

Skrapar 185/65-15 i skärmarna??? :-/ Vad f&o[…]

Michelin XZX var en nyhet i början på […]