- mån 26 maj 2008, 14:51
#195220
Observera att denna tråd EJ skrivs för att "higlighta" min säljesannons. Den skrivs enbart för att lufta frågeställningen kring begagnatmarkaden/andrahandsvärde vs. bensinpris och/eller andra faktorer.
Hur mycket påverkar bensinpriset andrahandsvärdet på en "ansedd bränsletörstig" bil? Eller finns det alltid köpare av "mer exklusiva" och "mer extrema" bilmodeller? Har miljöhaussen gått in i varenda folkhem och samtliga vill köra Prius/Etanol/Gas/EL, you name it?
Vad finns det för erfarenheter kring detta? Har ni fått "ge" bort bilar p.g.a. dessa omständigheter?
Åsikter mottages tacksamt.
Hur mycket påverkar bensinpriset andrahandsvärdet på en "ansedd bränsletörstig" bil? Eller finns det alltid köpare av "mer exklusiva" och "mer extrema" bilmodeller? Har miljöhaussen gått in i varenda folkhem och samtliga vill köra Prius/Etanol/Gas/EL, you name it?
Vad finns det för erfarenheter kring detta? Har ni fått "ge" bort bilar p.g.a. dessa omständigheter?
Åsikter mottages tacksamt.
2005 P12 T5 AWD - Såld | 2012 Y352 D2 R-Design - Inbytt | 2015 Y381 D4 Sport - Inbytt | 2018 V426 T5 - Inbytt | 2021 V426 T6 Recharge R-design - Nuvarande