- mån 28 apr 2008, 00:29
Efter jag blev singel för några månader sen :D Så kändes det som att V70in blev för stor,jag hade den egentligen för hundens skull in i det sista.Men är såld nu :( Till förmån för för en lite mindre bil,hunden går in också :D Iveckan nu så kommer jag att glida runt idenna Chrysler Crossfire-05 3,2L LMT V6 aut/tiptronic med 2500mil på Helt i nyskick utan å innanpå :D 0-100 på 6,5sek toppfart 250Kmh kunde väl ha vart bättre men duger fullt ut..Crossfiren Har en motor/Vlåda ifrån Mercedes 320 å bottenplattan är ifrån SLK modellen som Merca gör,den gjordes tom i Tyskland.Med däck som 235/40-18 fram och 255/35-19 bak så blir det bra väghållning(samt att min däckkostnad kommer troligen att gå upp ett snäpp :shock: )Att jag gillar den,det är framförallt köregenskaperna(rolig att köra) att designen är inte lik nån annan enligt mej och att den är fullsmetad med utrustning.LimetedEdition har bla annat 6 högtalare i kupén samt två subbar i bagaget å en förstärkare på 240w å allt ifrån Infinity.Inredningen går i tvåtonshelskinns elstyrda sportstolar med fullt av aluinlägg överallt
,tvåzonsklima,airbag på både för å passagerare,antispinn,antisladd, Höj å sänkbar vinge manuellt eller så går den upp vid 100kmh.Ja va ska man säg,antingen tycker man den är ful eller snygg,jag tycker den är snygg :D

Senast redigerad av 1 exup, redigerad totalt 0 gånger.
V70 - 07 Classic Momentum LunarGold