Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hebbe
hej!

jag undrar om det är någon här som beställt från denna sida?? och i så fall om kvaliten på torkarbladen är bra. dom verkar ju ha bra priser, va å titta på bosch flatblade til min v50 och dom kosta 530:-

tack på förhand/fredrik
Användarvisningsbild
av Loner
Hmm 421 + 49 i exp avgift till min V70..
Det blir 470:-, kostar ca 580 utan rabatt på volvo.

/L
Användarvisningsbild
av vetten
Jag har jättebra erfarenhet av Biltemas supertorkare dom funkar verkligen torkar ren och låter inte och följer rutan perfekt, dessutom så kostar dom bara en knapp hundring styck inte alls som deras andra lågpristorkare som ju är skit utan klart köpvärda :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jag kollade på denna sidan för ett tag sen men tyckte de verkade vara dyra, man får ju tänka på frakten också. men jag kanske har fel.
Användarvisningsbild
av Phantom
hebbe skrev:hej!

jag undrar om det är någon här som beställt från denna sida?? och i så fall om kvaliten på torkarbladen är bra. dom verkar ju ha bra priser, va å titta på bosch flatblade til min v50 och dom kosta 530:-

tack på förhand/fredrik
Jag handlade där till min förra bil, en V40. Det var billigare att köpa torkarbladen där än på Volvo eller Mekonomen...då iaf. Kvaliten var ingen skillnad mot Volvo's eller mekonomen's.
Märkligt fel på torkarna

Ska villigt erkänna att jag inte har en aning[…]

Vakuumklockan rör sig inte heller

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]