Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av wallentin
Vet inte om detta är rätt forum att ta upp detta. Har lämnat in stötfåmgare för omkromning för ett år sedan nu på dalakrom i Borlänge. Och har haft lite mailkontakt under året som gått och frågat hur det går med stötfångarna. När ja nu testade och ringa i juli för och fråga hur det går med stötfångarna så var dom väldigt otrevliga på dalakrom och sa att det var semester och att dom inte var färdiga. Kan dom ha sålt mina stötfångare? Dom är till en chrysler från 1938 så dom är ju inte så lätta att få tag på.
av wallentin
Jo det fattar jag, men ja bara tänkte om någon råkat ut för något liknande. Och om någon annan lämnat in grejer till dalakrom? och om det är vanligt att dom har ett sånt bemötande mot kunder? Ja skrev lite otyligt. Köra dit tar tid för mej har 60 mil till Borlänge.
Användarvisningsbild
av Derank
De få omdömmen som finns om bolaget de senaste 10åren talar ju för samma sak, låååånga väntetider och allmänt otrevligt bemötande, så jag tror inte de har sålt dom, men lycka till iaf och hoppas det löser sig.
av Cox
Åk och hämta dom, samt be dom dra åt #### ett år?? Roy och Rogers mack eller?

Skickat från min SM-A528B via Tapatalk

Test med husvagn. Många laddstopp.... […]

V60 Classic har väl ändå inte AdBl[…]

V90 läggs ner.

Mercan torde ha markfrigång som en gokart.[…]

3G släcks

Hej gjorde service på min bil 3/7 i år[…]