Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
#1436858
Finns några trådar om du söker runt lite. Ja, det funkar bra, bara att testa då det är gratis. Betydligt enklare att komma igång med en Vida.
av Amloaan
#1441466
Vad roligt, då kanske det finns hopp att jag får någon nytta av min DiCE, för jag har lagt ner rätt många timmar på att försöka installera Vida 2014D utan att ha lyckats.
Användarvisningsbild
av Derank
#1444434
Det ultimata Volvo verktyget för oss dödliga är ändå SMOK, har bara tittat på det tidigare som hastigast, men nu när jag tittar närmare är ju det verktyget 100 gånger bättre än VDASH om man vill göra ändringar i tex CEM. Går ju att göra allt och lite till, ska få låna ett SMOK interface till veckan, återkommer i tråden då jag konfat allt och lite till i bilen.

Den största fördelen med SMOK är att det är en enångskostnad sedan är allt free, kostar nada.
Användarvisningsbild
av Derank
#1444475
1:15 in i videon drar han igenom en del av ändringarna man kan göra,
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1444486
Det var ju en schysst prislapp också, men gör man många ändringar så sparar man ju in det rätt snart.
Användarvisningsbild
av Derank
#1444496
610euro för alla Volvo licenser +interfacet.

Att bara köpa tex nav hos volvo åf kostar ju 5995kr ordinarie, brukar vara drive för 4k har jag för mig.

Med smok kan du installera nav på 10bilar om du så vill.


Funkar det bra kommer jag nog själv att köpa det.

Vdash måste du pynta varje gång.






Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk

Löjliga priser XC70

Ja, jag är ju bara en, så det kan v&au[…]

Oljeförbrukningen d5244t12

På min -16 så är den försumb[…]

Om framhjulen spinner är där väl […]

Man kan ju jämföra ohm-värdet man f[…]