Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av UnleashFusion
Bilia hade väl också 20% inklusive fälgar och kompletta däck, men återstår och vänta tills på fredag. Funderar faktiskt på att köpa 19/20" fälgar och däck+20% vore något :')
av UnleashFusion
Då var man 1500kr fattigare när man gick loss på autodudes..(sparade dock en tusing eller så efter all rabatt).

Kan även konstatera att alla kompletta däck/fälg hos bilia får man 20% rabatt. t.ex. om man behöver nya fälgar och däck i ett, värt. (har även jämfört att köpa separata fälgar och däck online slår inte det kompletta priset hur som haver.
av timebandit
Också sugen på däck och fälg. Tråkiga vinterhjul. Hur kommer det sig att utbudet är så dåligt när ma väljer Vinterhjul?

Spelar det någon roll vad för fälg man har på vintern? Tänker mer på om det finns fälgar som lämpar sig bättre på vintern?

Har Skadi 18 Tum på sommaren, är det tråkigt att ha likadana på vintern? Gillar just denna typen av fälg. Inte många ekrar, inte för smala/tjocka ekrar, ,stilrent helt enkelt :)

Blir köregenskaperna mycket sämre med större hjul å bredare däck på halt underlag?

Blev kanske lite OT här...

Skickat från min GM1913 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Derank
timebandit skrev:Också sugen på däck och fälg. Tråkiga vinterhjul. Hur kommer det sig att utbudet är så dåligt när ma väljer Vinterhjul?

Spelar det någon roll vad för fälg man har på vintern? Tänker mer på om det finns fälgar som lämpar sig bättre på vintern?

Har Skadi 18 Tum på sommaren, är det tråkigt att ha likadana på vintern? Gillar just denna typen av fälg. Inte många ekrar, inte för smala/tjocka ekrar, ,stilrent helt enkelt :)

Blir köregenskaperna mycket sämre med större hjul å bredare däck på halt underlag?

Blev kanske lite OT här...

Skickat från min GM1913 via Tapatalk
Du kan ha vilka fälgar du vill,
Användarvisningsbild
av Micce1980
Bollnäs Bilvård https://www.bollnasbilvard.se

Sen har även Outnorth 150 kr om man handlar för 1000 kr. Kod: 150-black
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Micce1980
mikebike skrev: fre 29 nov 2019, 12:28 Ingen som har bra rabatt på xenonlampor?
Lichtex.de, vet ej om de har rea nu men de har alltid haft bra pris vad jag vet samt snabb leverans

Hej! Ett problem som jag egentligen fick för[…]

En massa felmeddelanden!

Jag sprayade igår kontaktspray i kontaktstyc[…]

Turbo problem V70

lämnade i till verkstaden han fick fram fel[…]

Får inte loss länkarm 740

Kapa bulten på var sida bussningen