Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av dfa
Att VW köper WC var väl det sämsta som kunde hända för er som inte är nöjda med VOC.
Nu är det ju en konkurrent till cars som blir majoritetsägare (till skillnad från lastbils-Volvo) så ni kan ju gissa om VW eller Volvo Cars blir prioriterade.
av Maisa
VOC var en av större orsakerna till att jag valde en V90 istället för VW (Audi A6)...

Precis som nämns tror jag inte Volvo prioriteras de närmsta åren utan att få det att fungera med VW/Audi modeller...
Användarvisningsbild
av Robbi
Volvo Cars är inte nöjda då de inte får samma kontroll. Tror inte heller att det blir bra för VOC. Å andra sidan kanske VW får fart på tekniken.

Det är endast bolaget Wireless cars som har sålts, som har bla VOC.
av stevvee
dfa skrev: ons 19 dec 2018, 16:05 Att VW köper WC var väl det sämsta som kunde hända för er som inte är nöjda med VOC.
Nu är det ju en konkurrent till cars som blir majoritetsägare (till skillnad från lastbils-Volvo) så ni kan ju gissa om VW eller Volvo Cars blir prioriterade.
Varför måste det vara det ? Vi har ju inte en aning om klausuler eller krav på försäljningen. Kan ju lika gärna vara uppsatt att Volvo skall glida med på utvecklingen istället för att hamna efter.
bränsletrycksregulator placering

Bara bytt från ovansidan. Bra om du har ett […]

Det är ju ett märkligt land, jag tycker […]

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]