Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av snepo
Tips att besöka. Bilskroten i Båtsnäs Värmland. Massor med gamla bilar.
Användarvisningsbild
av snepo
Tomas88 skrev:Verkar vara nåt liknande den i Ryd i småland.
Ja förmodligen.
av llesrof
Jag var där för några år sedan. Räkna inte med att få vara ensam där. Det kryllar av folk. "Alla" vill dit. Lyckas man ta nögea bolder utan att få med andra fotografer på bilderna så är det väl värt ett besök. Kyrkö mosse heter platsen. När jag gogglar bilder därifrån så hajar jag till och tror att det är mina bilder. Det är det inte, alla tar ungefär samma bilder och ur samma vinklar. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av snepo
llesrof skrev:
Jag var där för några år sedan. Räkna inte med att få vara ensam där. Det kryllar av folk. "Alla" vill dit. Lyckas man ta nögea bolder utan att få med andra fotografer på bilderna så är det väl värt ett besök. Kyrkö mosse heter platsen. När jag gogglar bilder därifrån så hajar jag till och tror att det är mina bilder. Det är det inte, alla tar ungefär samma bilder och ur samma vinklar. :mrgreen:
Då är det lugnare i Värmland. Vi var ca 10 stycken där samtidigt. Men det är ju utspritt på ett stort område,så man fick ta kort i lugn och ro

Oljestickan har aldrig åkt upp och det ä[…]

Min bil var inne på verkstad för ca 2[…]

3G släcks

Ja, fick den med idag. Blir bra till servicen som […]

V90 läggs ner.

Men det var trots allt ett SUV stuk på den X[…]