Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SRT
Någon som begriper varför det är så svårt att posta t ex YouTube videos på jag rullar.En period fungerar det bra för att i nästa inte alls fungera och så skiftar det mellan varven.Antingen ska adresserna ändras eller så syns dessa videos ändå inte.Varför !?.Möjligt att tråden hamnat fel så det går bra att flytta den till rätt plats om så är fallet.
av Schmoyoho
är det inte [youtube ]-taggar runt koden i länken bara? alltså koden /watch?v=abcdefghi

Använder du olika webbläsare? Eller är det någon särskilt video/någon särskild tråd som krånglar? Testar bädda in en video nedan... edit: funkar för mig i firefox

[youtube]NLYYBnv3eEc[/youtube]
av Rådlös
Jag är inne på samma spår som Schmoyoho. Jag ser att när du (TS) skriver så gör du inget mellanslag efter punkt och andra skiljetecken. När man lägger in länkar, varhelst man gör det, så måste det vara mellanslag mellan länken och övrig text. Annars fungerar det inte. Datorer är "dresserade" att reagera på länkar som ser ut på ett visst sätt. Men dom måste också stå fritt utan koppling till övrig text. Annars "ser" inte datorn att det är en länk.
Skriv om din text med mellanslag före och efter länken så kanske det fungerar bättre?
Användarvisningsbild
av SRT
Nu har jag redan försökt med mellanslag och diverse förkortningar på YouTube länkarna mellan Jag Rullars egna YouTube paragrafer utan bättre resultat.Kunde se dom för någon månad sedan men nu går det inte.Visa gärna på länken nedan hur det ska se ut.Allt jag ser är ett stort tomt fält där YouTube videon skulle legat men ingen video som man kan se på bifogad bild.Möjligt att något är knas med min webbläsare CyberFox.

Bild

[youtube]iBq9uNvXMj8[/youtube]
Senast redigerad av 1 SRT, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av SRT
Men jag kan fortfarande inte se den som jag visade i tidigare inlägg.Förmodligen CyberFox som hittar på en egen version av webbsidan.
av Schmoyoho
Gissningsvis något tjall med ditt flash-plugin. MEn om något, skaffa firefox istället. Cyberfox låter som något skumt derivat. Inbäddningen du gjorde är som sagt korrekt, video-koden inom youtube-taggar.
Ryckig V60CC D4 AWD -16

Du berättade förstås om denna glit[…]

På bilar med LH 2.4 sitter lambdasonden i […]

.. kan man verkligen ha sån otur att man l[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Hur ser denna process ut? Googla på ESQS