Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

vill minnas att man skulle patcha för att få det att funka
Ingen patch med?
Du borde i så fall hitta patchen i någon undermapp på skivan.

För övrigt så rekommenderar jag starkt att man lägger VIDA på en VM (virtuell maskin) som kopplas bort från nätet när man väl har lagt in nödvändig programvara och inget annat. :P

VIDA trivs inte med vissa vanliga program och är känsligt för rätt versioner på Internet Explorer och annat... Det kör även en lokal webserver i bakgrunden som tar resurser från systemet.
Och på tal om resurser så innehåller huvudmappen för VIDA över 11.000 kataloger och 8.500 filer, iallafall på min VM.
Inget vidare bra recept om man vill ha en snabb och stabil dator.
volvo244gle skrev:Du borde i så fall hitta patchen i någon undermapp på skivan.

För övrigt så rekommenderar jag starkt att man lägger VIDA på en VM (virtuell maskin) som kopplas bort från nätet när man väl har lagt in nödvändig programvara och inget annat. :P

VIDA trivs inte med vissa vanliga program och är känsligt för rätt versioner på Internet Explorer och annat... Det kör även en lokal webserver i bakgrunden som tar resurser från systemet.
Och på tal om resurser så innehåller huvudmappen för VIDA över 11.000 kataloger och 8.500 filer, iallafall på min VM.
Inget vidare bra recept om man vill ha en snabb och stabil dator.

Allt detta vet jag och jag har den bara till bilen. Men fattar inte varför jag inte kan skriva i inloggning s fältet..
Allt ser ut som det ska men går inte skriva. Jag blir en ny installation igen nu.
Jonas_latt skrev:Men fattar inte varför jag inte kan skriva i inloggning s fältet..

Det tyder på inkompatibel webläsare, för exakt så var det på min win7 maskin. Win10 ville inte ens webservern starta :roll:
Win7 fungerar om du inte installerar någon uppdatering, dvs ingen service pack, inga windows updates, ingenting. DÅ fungerar det hjälpigt.

Skaffa vmware och kasta in winXP på den... Det finns t om en färdig image för vmware på... mm.. Kan det varit mathewsvolvosite? Bara tanka ner och starta med vmware :)
Larm går v70 -07

Kanske har larmet batteri börjat läcka o[…]

Justera VVT drevet

Kan svara mig själv här, ja du ska vrida[…]

Vad menar du med att den dör stannar motorn[…]

Volvo 240 B230F går fettigt

Gör om kompprovet. Har motorn stått l&a[…]