Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ostlund
Någon som pimpat upp sina bilar extra? T.ex en banan i backspegeln, rosa ludd i sätena. Haha skämt åsido, men lite sånt där småpyssel. Skulle vara kul med lite tips emellanåt. :)
Användarvisningsbild
av GT-mannen
Har en rosa pantern hängande i innerbackspegeln. Den har hängt med samtliga bilar sedan 1988. Första året hade den jordgubbsdoft, men det har avtagit ju längre tiden har gått. Har dock inte hunnit montera den i nuvarande bilen, men det kommer.

/Håkan
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
Har ett förkrymt huvud i min backspegel och en xc70 grill på min s70 i övrigt ser den ut som en gubb bil.
Nej huvet är inte äkta.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Inget märkvärdigt faktiskt.. En doftgran med en mjukis säl i backspegeln, en mjukis igelkott på högra sidan av instrumentpanelen, och en mjukis råtta på vänster sida av instrumentpanelen.
Annars är det väl bara lackade sargar runt innerhandtagen och en egen-byggd mätarhållare under stereon. Snart kommer det även en egenbyggd "färddator", men det räknar jag inte som "pimpning" direkt...
av mikebike
Min är pimpad med ett egentillverkat R-emblem baktill:
Bild

Samt nummerplåtshållare och repskydd på stötfångaren i rostfritt:
Bild
Användarvisningsbild
av Ostlund
Man behöver ju heller inte överdriva, tycker de jag sett är normala småpyssel.
Jag skulle ändå vilja "styla" om lite med lite mer funktioner men ändå behålla den så originellt som de kan. :)

Jag hade bytt följande om du skall ha bilen e[…]

Råd vid motortvätt

tvätta på bara.

V90 läggs ner.

Det kan ta tid...... Det hoppas jag :-D

Kanske inte dom flesta, men måånga g&a[…]