Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Klistermärken kan du ju klippa till själv, finns papper som är självhäftande på ena sida vik den och klipp ett smalt spår, när du viker upp den
så blir spåret det dubbla du klippt. finns bokhandel eller liknande, vet att klisterlappar till etiketter och prylar man
klistrar på brända cd skivor är av sådant material

medlet kanske du har koll på men Loctite 38963 heter den och är högledande silverfyllning för lagning av skador i slingan i bakrutan
och andra tryckta kretsar. Den penslas över avbrottsytan, ganska lätt att använda.
Om det är samma som gamla Bosse bildoktorn använder vet jag inte

tror jag ligger på 150 spänn eller så, var länge sen jag tittade på den sist
Undrar mest hur han kan mäta med multimeter på tråden över hela bredden, skadan är i mitten och den är redan bruten hur kan
han ha ström då eller vilket han nu mäter med, och när han passerar skadad då finns ingen mer ström

hmmmm....... ?:-/
Det är ju minus på ena sidan, plus på andra sidan, så om tråden är av går det att mäta som han gör när strömmen är på.
Amarace skrev:Det är ju minus på ena sidan, plus på andra sidan, så om tråden är av går det att mäta som han gör när strömmen är på.
Då måste väl motorn gå? Om man trycker in knappen för värmen så lyser bara kontrollampan på knappen om motorn är igång.
Nej, det räcker med radioläge för att sånt här ska fungera (du behöver inte ens ha tändningen på med andra ord). Jag upptäckte detta när jag provade uppvärmningen i mina nya backspeglar.
Råd vid motortvätt

Enda nackdelen är väl att det fortare bl[…]

Tackar! Är det i så fall navringar som […]

Nordic Plus vs Ultra

Nu vet jag inte om det gäller V60 eller XC60,[…]

Har du flyttat över spridarna från gam[…]