Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Föressten en lite kul sak.

När jag var på väg hem med bilen så fick jag ett SMS från hon som sålde Peugeoten. Hon skrev att jag fick den för 47500 och hon skulle då också betala skatten på 1300:-

Ha ha de kunde hon ha. Det skulle hon tänkt på innan.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
En riktig pärla 8) :D

/Kalle
Användarvisningsbild
av Tomas88
~Kalle~ skrev:En riktig pärla 8) :D

/Kalle
Tack! Roligt att höra. Annars har jag fått någon kommentar om att de skulle vara en "gubbil". Men ja ja de är inget att bry sig om.

Tror nog jag kommer att starta en tråd i Garaget här på forumet så kan jag visa lite saker som jag pysslar med på bilen.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Riktigt fin. :-DD
Slitna däck är ju en utmärkt ursäkt för att köpa större hjul. :lol: :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Fluffen skrev:Riktigt fin. :-DD
Slitna däck är ju en utmärkt ursäkt för att köpa större hjul. :lol: :wink:
Ha ha jo.

Problemet är bara att det inte riktigt finns pengar till de nu. Men de håller ju ett tag till. :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
fin bil det blev tillslut :D det fins ju en hel del lull-lull till de när ekonomin tillåter. Grattis och skönt det ej blev SAAB :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:fin bil det blev tillslut :D det fins ju en hel del lull-lull till de när ekonomin tillåter. Grattis och skönt det ej blev SAAB :wink:
:oops: Jo jag skämms lite äver att jag funderade på Saab. Men det är ju tur att man kollar upp riktigt och inte köper första bästa (eller sämsta).

Jag har konstaterat att bilen har Buisness-paketet även om jag inte riktigt vet vad det är som är extra med detta. Displayen till färddatorn funkar i alla fall ;-//
Användarvisningsbild
av Nexus
klart man ska prova runt lite innan man bestämmer sig, det är ju som att skaffa kärring :lol:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Jag hade valt D3. D4 kan sticka iväg en aning[…]

Köpråd XC60 T8 -18/19

Stämmer, xtra maskinskade försäkrin[…]

Trasig Renault Scenic

Han (barnbarn), sambon och katten kommer ner till […]

Tysta sommardäck V90