- tis 12 aug 2014, 16:50
Jag har betalt och godkänt allt.
Men jag undrade vad som gäller vid fast pris egentligen.
Och det är väl inget konstigt. ?
Men som många säger. Fastpris borde va fast pris. Vilket Jag har förstått att det är bara en affärs ide. För att locka folk.
*pettson* skrev:Och.. eftersom alla är mer intresserade av att käbbla med varandra från att det är olagligt, att det är att luras till så som i alla fall jag ser det, att det är helt korrekt utfört.Blir kul med svar.
Så har jag kontaktat företaget och både förklarat vad som händer här och gett dom en länk att titta på, jag ville att dom skulle följa detta.
Jag har också bett om att dom ska svara med sin åsikt till min mail. Kommer ett svar så ska jag definitivt klistra in det här orört.
Personligen tycker jag det mest svagt av Ts.
Har man frågor och åsikter vid avtal eller köp, så bör man ventilera det i samband med betalningen senast, med det berörda företaget.
Det fanns alternativ att göra det redan vid samtalet han fick. Man behöver inte veta vad som är rätt eller fel eller oetiskt eller liknande för att ha sin egen åsikt vid kontakt med någon.
Men istället för att kontakta ansvarig så gör man det till en debatt i ett forum.
Jag har betalt och godkänt allt.
Men jag undrade vad som gäller vid fast pris egentligen.
Och det är väl inget konstigt. ?
Men som många säger. Fastpris borde va fast pris. Vilket Jag har förstått att det är bara en affärs ide. För att locka folk.