llesrof skrev:Upplyst skrev:Volvo hade nog gjort bilar i klass med fiat om de inte hade tagit inspiration av jänkarna, en volvo 960 (sista riktiga volvon) är så nära en amerikansk europabil man kan komma... 
Du verkar inte vara seriös så det är ju bara slöseri med tid och energi att diskutera vidare med dig. Lägger hellre den tiden på något mer intressant, till exempel på att kolla när färgen på min nymålade kryddhylla tirkat.
Tänker samma varje gång jag läser tråden att det är lönlöst men kan inte låta bli...
En sak är då j'****t säkert. Skulle aldrig i min värld skaffa något för att hylla det landet. Sen vet jag inte hur du tänker om du seriöst tror att nån skaffar usa-blinkers för att hylla ett land, det är faktiskt lite komiskt. Har du kanske tänkt på att man kan tycka att det är snyggt? Sen att det råkar kallas usa-blinkers är ju en synd i sig.
Men du kan lugna ner dig, den bilen på bilden är såld för många år sedan och jag har inte sånt på min nuvarande. Har bara inte brytt mig om att byta profilbild.