Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

När testade du denna produkt? Kan säga utan att känna dej att du tillhör dom som yttra sej utan att ha testat. Drar mej ur detta forum då det bara finns en massa snack å ingen verkstad.
Nu är ett bilforum så mycket mer än att bara driva en enda fråga till diskussion. Om du reggat dig här enbart för att frälsa oss stackars arma satar som inte begriper bättre än att såga denna mirakelkur, ja, då måste du ju förstå att vi blir lite misstänksamma och då kanske du skulle lyckas i ditt uppsåt om du kunde komma med lite argument med tyngd i och kanske några seriösa och opartiska tester. Men du lämnar forumet bara för att vi inte sväljer denna produkts påstådda förträfflighet? Kom igen nu, om den är så bra som du säger så måste du väl kunna visa lite seriösa tester, typ Förbränningsmotorinstitutet i Schweiz eller nått.
helt rätt pettsson
bullshitt!
piller virvelfläktar i in suget MM, är förmodligen de som tror på det?
vi övriga är fö--rb på dessa eccodrivingförare som ser till att endast 3 bilar åt gången kommer förbi rödljuset i taget.
isak
Ok !!.
Eftersom det tycks finnas "lobbyister" för denna produkt så gör jag ett oberoende inhopp i dena tråd!!.

Jag kör en 945 -92 med en B230 FB motor, denna drar med bf 95 ca 1.0 L/mil .
Med en blandning på 50/50, E85/bf95 drar den ca1,2L/mil.
Finns det någon av er som sponsrar mej med denna fantastiska grej så ska jag köra med denna en månd , 2V med 50/50 bland och 2V med ren 95 och redovisa resultat i denna tråd !!!.
Handsken kastad !!, varsågod och plocka!!.
Jag har ingen utbildning på bilar (dock maskinist B, marint).

Men snälla använd skallen när det gäller såna här saker som dyker upp.
Anledningen till att de existerar är att folk tycker att "199:- är ju inga pengar att förlora" (frakten nämns ju sällan)

En plastpryl som kostar under kronan att tillverka av flinka barnhänder i ett land långt borta som sparar 10% bränsle?... lägg av!
Köp gärna piller som ni stoppar i tanken som ger er extra 20hk eller häll i mirakelmedlet i oljan som lagar era repiga lagerbanor, otäta cylinderväggar så ni uppnår fullt komp efter 40.000 mil för endast 199:99:-.
Men gnäll inte när motorn rasat...........

Motaloy, Slick50, Omega, EuroAd, RVS och allt vad dom kallat sig.

Läs instruktionsboken och häll i det som rekommenderas och byt filter gärna i tätare intervaller så ska nog eran bil hålla otroligt många mil till.
av *pettson*
varför trakasera vanligt folk med dessa produkter? menar om några av dessa saker höll sitt löfte med produkten så vet jag minst ett gigantiskt företag som skulle köpa på sej..visst vill jag se en rymdfärja med minst en näve bränslepiller i varje tank. 'Med renoveringstillsatser i alla vätskor. Med antifriktions medel på alla smörjbara ställen. menar visst vill världen skicka upp en färja i bra skick. få ned den igen, och från o med nästa färd är ALLT tätat och i bättre tajtare skick än nytt! Där slutar inte godsakerna..eftersom systemet nu vant sej vid dom två bänslebesparande tillsatserna, varav ett ger 10procent och det andra borde ge mer än 10procent på grund av motortypen så kan dom tekniskt sett slippa tanka fullt inför lyft. plussar vi på att motorstyrkan borde ökat med minst lika mycket så är det en enorm vinst för både miljö och rent penningmässigt. lägger vi sen till att inget behöver servas då det renoverar sej självt vid drift. ja då är lyckan gjord.. nån av lobbyisterna som vill ha numret till Nasa? lär bli en del cash i ert pyramidspel.. eller inte.
?:-/
*pettson* skrev:varför trakasera vanligt folk med dessa produkter? menar om några av dessa saker höll sitt löfte med produkten så vet jag minst ett gigantiskt företag som skulle köpa på sej..visst vill jag se en rymdfärja med minst en näve bränslepiller i varje tank. 'Med renoveringstillsatser i alla vätskor. Med antifriktions medel på alla smörjbara ställen. menar visst vill världen skicka upp en färja i bra skick. få ned den igen, och från o med nästa färd är ALLT tätat och i bättre tajtare skick än nytt! Där slutar inte godsakerna..eftersom systemet nu vant sej vid dom två bänslebesparande tillsatserna, varav ett ger 10procent och det andra borde ge mer än 10procent på grund av motortypen så kan dom tekniskt sett slippa tanka fullt inför lyft. plussar vi på att motorstyrkan borde ökat med minst lika mycket så är det en enorm vinst för både miljö och rent penningmässigt. lägger vi sen till att inget behöver servas då det renoverar sej självt vid drift. ja då är lyckan gjord.. nån av lobbyisterna som vill ha numret till Nasa? lär bli en del cash i ert pyramidspel.. eller inte.
Det kallas visst "perpetuum mobile" det du beskriver pettson, alltså en Evighetsmaskin :-O)

Ja det skulle inte förvåna mej om människan kommer att uppfinna den snart :-O)

Men troligtvis inte genom detta lurendrejeri ?:-/ utan genom forskning osv :-)-)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare