Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guru
MY11 var sista årsmodellen av XC90 V8. Om man verkligen vill ha en XC90 (P28) så är detta troligen en av de bästa du kan hitta. Nu vet jag inget om historiken på denna bilen utan baserar det på version, miltal etc.
Enda jag skulle vilja ändra är att byta avgassystemet. Man vill ju höra V8'an lite i alla fall.
Om en XC90 MY11 verkligen är värd 290k, det är en annan sak...
Användarvisningsbild
av Jahaja
Ser ju onekligen trevlig ut men det blir nog svårt att hitta en köpare. Förvånas över hur gammal inredningen är, har den rentav en "klassisk" nyckel?
Användarvisningsbild
av svergie2
Jahaja skrev:Ser ju onekligen trevlig ut men det blir nog svårt att hitta en köpare. Förvånas över hur gammal inredningen är, har den rentav en "klassisk" nyckel?
Ja, är väl KIR?

Skickat från min OnePlus 3
av skullen
Vad är KIR?

Angående Passaten så hade alla V6 highline-exteriör, oavsett nivå.

Denna XC70 verkar lite märklig, Kinetic med xenon, helskinn, keyless och larm i Electric Silver. Eller ser jag fel?

https://www.blocket.se/sodermanland/Vol ... 2.htm?aw=1
av Lövet
KIR - infällbar fjäderbelastad nyckel
av HiTek
fjohan82 skrev:
HiTek skrev:En mysig provvagn:
https://www.blocket.se/kristianstad/Vol ... ?ca=15&w=3
Dessutom "3 ägare" på 107 mil. Känns som något slags rekord, då de interna flyttarna verkar reggas...
En provvagn från Gent/Torslanda..?
Hehe, aa kanske ;) Tur att det inte samma sak som om det vore en privatägd bil med 3 ägare på 107 mil. Det görs alla möjliga olika prover och det är inte säkert att bilen rullar alls eller så rullar den många tusen mil. Men det är bara tryggt om det är PV som är ägare på 10 registreringar om så vore fallet då den har varit omhändertagen inom deras väggar :wink:
Den är från Torslanda :-)-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
HiTek skrev:
fjohan82 skrev:
HiTek skrev:En mysig provvagn:
https://www.blocket.se/kristianstad/Vol ... ?ca=15&w=3
Dessutom "3 ägare" på 107 mil. Känns som något slags rekord, då de interna flyttarna verkar reggas...
En provvagn från Gent/Torslanda..?
Hehe, aa kanske ;) Tur att det inte samma sak som om det vore en privatägd bil med 3 ägare på 107 mil. Det görs alla möjliga olika prover och det är inte säkert att bilen rullar alls eller så rullar den många tusen mil. Men det är bara tryggt om det är PV som är ägare på 10 registreringar om så vore fallet då den har varit omhändertagen inom deras väggar :wink:
Den är från Torslanda :-)-)
Intressant, tackar! Känns spontant som ett bra komplement om man inte behöver 367 hk/lägga den summan de kostsr men ändå vill ha en touch av Polestar.. :-)-)
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 100
Låg bromsvätskenivå!?

Då varnar den igen, men bara när man br[…]

Motoroljenivå

Nivån uppdateras bara under körning, 30[…]

Oljebyte i Haldex