- tor 13 jan 2011, 06:55
Och får jag lägga ett vedträ på brasan utifrån vad du skriver;
"Varför skall Någon över huvudtaget engagera sig i hur jag eller någon annan parkerar"
Men det är ju vad många av de andra inläggen precis gör när man man engagerar sig i att man parkerar bredvid deras bilar på en "parkeringsplats" och anser att man inte ska göra det. Och om "man" ställer sig i mitten och tar 2 rutor så uttrycks även "hur kan någon annan då vara så dum och ställa sig bredvid också mitt över 2 rutor så att man parkerar nära min bil".
Som tråden utvecklats så skapar den en debatt kring våra beteenden och bilen som en viss "statussymbol och del av indentitet".
gooose skrev:Hej alla glada forums medlemmarMen denna tråden är rolig, då den faktiskt har tagit en riktning mot våra beteenden mera än själva bilen :lol:
En liten fråga till alla som orkar engagera sig om hur andra parkerar...
tex som när jag ställde mig i bortre ändan av en parkeringsplats snett över 2 st parkeringar Det fanns mellan 15-20 platser mellan min bil och den som stod närmast både när jag parkerade och likadant var det när jag kom ut.
..
Varför skall Någon över huvudtaget engagera sig i hur jag eller någon annan parkerar om denna person inte gör intrång i ditt liv och parkerar in dig eller låter dig bli utan parkering
Många sådana här inlägg skrivs enbart för att trigga igång människor och för att elda igång en debatt
Gooes for it
Och får jag lägga ett vedträ på brasan utifrån vad du skriver;
"Varför skall Någon över huvudtaget engagera sig i hur jag eller någon annan parkerar"
Men det är ju vad många av de andra inläggen precis gör när man man engagerar sig i att man parkerar bredvid deras bilar på en "parkeringsplats" och anser att man inte ska göra det. Och om "man" ställer sig i mitten och tar 2 rutor så uttrycks även "hur kan någon annan då vara så dum och ställa sig bredvid också mitt över 2 rutor så att man parkerar nära min bil".
Som tråden utvecklats så skapar den en debatt kring våra beteenden och bilen som en viss "statussymbol och del av indentitet".

V90 CC D4 AWD - 17