Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Den är till för att användas.. Så man ser ordetligt bakåt.
Användarvisningsbild
av TommyP86
Mja, där jag kör en större del sandar dom, och då ser man bra i en vinter, sen ser man inget alls resten av ägandet brukar dock tvätta mer än tillräckligt ofta, så siktproblemet är begränsat :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
MartinB82 skrev:
Lucif3r skrev:
MartinB82 skrev:Just nu ser den ut så här.

Näru! den får du bakläxa på! Den är på tok för ren för den här årstiden :mrgreen: :P
Haha :lol:
Är bara en synvilla, den är faktiskt ganska smutsig. Men denna färgen är så stark så den ser ofta ganska ren ut :wink:
Såg en likadan i Österrike igår, den var inte heller ren men såg inte schmutsig ut trots rådande saltslask :) Spottade även en grekreggad V50, inte helt vanligt, kul o se att Volvo blivit relativt vanligt att se här på "kontinenten" :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Min bil som den ser ut dagsläget, fick ta bort ögonlocken tillfälligt då om nästan lossnade när jag sladda :P :D
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Steffe3
Bild

Inte världens bästa bild, tagen igenom ett gammalt fönster, i dåligt ljus, med mobilen :p

Men så ser bilen ut efter ett par dagar i djupaste(?) Östergötland >_> Dock har ju en del smält i värmen som var idag.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
Nya Volvo XC70 PHEV

. Hoppas det också, det är en riktigt […]

Jag byter inte bil i onödan, kan man sä[…]

Frugan tog BE efter att jag mådde lite risig[…]

Yttre dörrlister lossnat