Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guru
fjohan82 skrev:V60 CC Summum med tygklädsel... :roll:

http://www.bytbil.com/norrbottens-lan/p ... 5-10112988
Bilen med det angivna regnr är faktiskt en summum. Därmed inte sagt att det är rätt bil på bilden?
Användarvisningsbild
av fjohan82
Guru skrev:
fjohan82 skrev:V60 CC Summum med tygklädsel... :roll:

http://www.bytbil.com/norrbottens-lan/p ... 5-10112988
Bilen med det angivna regnr är faktiskt en summum. Därmed inte sagt att det är rätt bil på bilden?
Som spekulant utgår man från att annonsören anger korrekt fakta. I detta fallet en auktoriserad återförsäljare.
Användarvisningsbild
av Funk
Vissa modeller kan man få med textil som option även på summum/inscription numera. Jag är ganska säker på att S/V60CC är ett par av dem..

/Thomas
Senast redigerad av 1 Funk, redigerad totalt 0 gånger.
av skullen
Ingen Volvo, men det behöver det ju inte vara...:)

3,0 TDI manuell (bara det...) med S-line, lane assist, side assist mm men 17" fälgar och inga parkeringssensorer...

https://www.blocket.se/stockholm/Audi_A ... ?ca=17&w=3
Användarvisningsbild
av Guru
MY13 18000mil, typisk tjänstebil med tjänstebilspec?
Användarvisningsbild
av fjohan82
Funk skrev:Vissa modeller kan man få med textil som option även på summum/inscription numera. Jag är ganska säker på att S/V60CC är ett par av dem..

/Thomas
XC90_Executive skrev:Det går att få V60 CC Summum med tygklädsel.
Tack, alltid lär man sig något.
Användarvisningsbild
av Jahaja
Guru skrev:MY13 18000mil, typisk tjänstebil med tjänstebilspec?
Antagligen, kör man 6000 mil per år så är det nog inte så mkt stadskörning, ett sånt körmönster kan förklara att lane assist prioriteras över automat.
av Mikeys
Jag var inne på mobile.de (hoppas det är lugnt med en tysk länk?) och slökollade lite nu i kväll, och sprang på denna BMW-buss som nog är det värsta jag sett på länge:

Länk

En 2-serie Gran Tourer (Den nya 7-sitsiga framhjulsdrivna bussen) som är fullutrustad med EXAKT ALLT! Ventilerat läder, HUD-display, parkeringskameror, Luxury-paket, träinlägg, sportratt, Navigation plus, dragkrok, panoramatak mm mm.

... Och så har dom valt den trepipiga dieselmotorn på 95hk :mrgreen:

Den bussen med all den utrustningen, full tank och förare samt passagerare måste väl passera 2 ton? Jag är inte precis den som skriker efter stora motorer, men det där känns nästan trafikfarligt
Användarvisningsbild
av Lucif3r
"All show and no go", tämligen bokstavligt talat :roll:

Jag visste inte att så dåliga/svåga motorer ens gjordes längre, förutom i sånna där pytte-små bilar man som rymmer i bagaget på en volvo :roll: :lol:

Lite lustigt att den är manuell också... Ägaren(eller första ägaren rättare sagt..) verkar ha räknat med att få slira på kopplingen en hel del för att komma någonstans :lol: :lol:
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 100

Jag hittar filmer på bränslefilterbyte […]

Ganska säker på att någon h&a[…]

Motoroljenivå

Du måste ju låta bilen stå i 5-1[…]

Tack båda två! Gör det lätta[…]