Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av HVTH
Vanligast är väl att man lägger till Summum om man vill ha skinn då det inte är (eller var iallafall) så stor prisskillnad mellan det och momentum + skinn.

Edit: Idag på V60 är det till och med dyrare med Momentum + Skinn än att ta en Summum.

Bilen var för övrigt ägd av Volvo PV över 1.5 år enl transportstyrelsen.
av dissonans
Mm inte så oväntat..
Som du säger väljer de aaaaallra flesta summum om man köper skinn. Däremot brukar bilar som rullar internt på volvo kunna ha just kombon momentum och skinn. Varför vet jag inte.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Den måste rullat på Volvo, S80 3,2 i den årsmodellen har inte sålts på Svenska marknaden.
av Schmoyoho
Sista årsmodellen med 3.2:an i Sverige var väl 2009 redan. Verkar vara mycket bil för pengarna dock, backkamera, PS, keyless och
av Schmoyoho
Sista årsmodellen med 3.2:an i Sverige var väl 2009 redan. Verkar vara mycket bil för pengarna dock, backkamera, PS, keyless och nya sensusinredningen parat till en riktig bensinmotor för ett, enligt kvd, uppskattat auktionspris på ca 150k.
av Lövet
Säkert en helt fantastisk bil att köra men vi är ju så dieselindoktrinerade vid det här laget att jag inte ens tror att bilen kommer nå upp till acceptpris.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Reservationspriset ligger nog kring 170k
av Lövet
Jag skulle gissa en smula lägre, kanske 155-160. Låt oss följa auktionen.
Användarvisningsbild
av Guru
fjohan82 skrev:Denna kommer bli en udda fågel på de svenska vägarna, dock är det en import, troligen USA:

http://www.bytbil.com/orebro-lan/person ... 10-9910805

Topputrustad? Javisst, med glödlampor och en radarlös grill tex.... :roll:
Framför allt har den varit krockad. Betyder inte att detär något fel på bilen man det framgår inte i texten. Antagligen därför det står att man ska ringa Kalle för mer info.
Ser inte så farligt ut, verkar blivit klämd mot ett räcke.
Bilder innan reparation finns här. http://sprawdzauto.info/results/YV1612TK0F2361431/
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 100

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5