Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Jag kanske blandar ihop det och jag vet att du brukar ha koll men gick det inte att konfa en XC90 i tidigt skede med halogen? Möjligt att jag blandar ihop det med V90 som har det alternativet.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Vad jag vet har XC90 aldrig gått att speca med halogen i Sverige. Momentum är som sagt minsta nivån i Sverige och då ingår LED. Däremot så är aktiva framljus ett tillval.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Fordonet tillverkat
201510

Påställt första gången i Sverige
2015-11-09

Import/införsel
Nej

Vill också minnas att Kinetic fanns under en mycket begränsad period i Sverige och att det gå gick att få glödlampor...
Användarvisningsbild
av svergie2
Räddningstjänsten någonstans i Sverige tog ju in några XC90is med halogenstrålkastare, så det är säkert som du säger om dom inte har någon specialare. :)

Skickat från min OnePlus 3
Användarvisningsbild
av SBergdahl
svergie2 skrev:Räddningstjänsten någonstans i Sverige tog ju in några XC90is med halogenstrålkastare, så det är säkert som du säger om dom inte har någon specialare. :)

Skickat från min OnePlus 3
Man tycker ju att de om några skulle vilja kunna se framåt..
av Lövet
Inget konstigt med utrustningen egentligen, däremot är ju modellen väldigt ovanlig. Det lär inte sålts särskilt många 3.2or 2012: https://www.kvd.se/auktion/personbil/Vo ... 3hk/728397
Användarvisningsbild
av Perra83
Jag kan inget om 3.2 motorns existens men skinn är ett vanligt tillval. Tycker inte att den är unik på något vis.
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 100
Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag fi[…]

Är det en bärarmsbussning som håll[…]

Tmap sensorn är bytt och egr är bort pro[…]

Välkommen ut i trafiken